آموزش کمپینگ شکار کوهنوردی بینوکولارز

اصول تغذیه در کوهنوردی

پیش از اینکه به کوه بروید از صرف صبحانه ای از مواد چربی و قندی صرف کنید

از خوردن شیر و شکلات که دیر هضم می شوند اجتناب کنید

سه ساعت بعد از صبحانه در یک توقف 20 دقیقه ای غذای مختصری باید صرف شود و البته سعی کنید چند لحظه قبل از غذا خوردن و چند لحظه پس از آن استراحت کوتاهی داشته باشید

همیشه در جیب کوله پشتی تان تنقلاتی که پر انرژی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردارند داشته باشید

مصرف چنین تنقلاتی در زمانی که معده تان غذایی نمی پذیرد، گزینه مناسبی برای تامین انرژی خواهد بود

به هنگام شام نیز غذای کاملی مثل یک کاسه سوپ داغ و مواد آلبومین دار و لبنیات مصرف شود.

دسته بندی ها:   کمپینگ, کوهنوردی

دیدگاه ها