شرایط و قوانین

خریداران عزیز لطفا قبل از خرید به موارد ذیل توجه فرمایید

 

گارانتی 7 روزه مرجوعی شامل موارد ذیل خواهد بود:

1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

هرگونه ایراد یا اشکال فنی در محصول که ناشی از ضربه و استفاده ناصحیح  و موارد مشابه نباشد

2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

اگر بدلیل اشتباه از طرف فروشگاه کالائی بغیر از کالای سفارش داده شده ارسال گردد

3- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

هر گونه آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی بغیر از موارد مربوط به حمل و نقل و موارد مشابه

لازم به توضیح است که گارانتی مرجوعی 7 روزه که توضیحات آنرا ملاحظه می فرمایید شامل کالاهائی می باشد که نیازمند تست در محل می باشند

 گارانتی 7 روزه ، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست خریدار از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

کالا قبل از ارسال تست گردیده و بصورت سالم تحویل پست میگردد ، لذا لازمست تا هرگونه شکستگی و خیس خوردن کالا و آثار ظاهری ضربه به بسته بندی در حمل و نقل کالا و موارد مشابه را در حین تحویل کالا با اداره پست مربوطه مطرح و ضمن تنظیم صورتجلسه اقدام نمود

اگر مشتری قبل از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود.

در صورتیکه خریدار قبل از ارسال کالا توسط فروشنده از خرید خود منصرف گردد میتواند مبلغ واریزی را مطالبه و سفارش را لغو نماید

 

مواردیکه جهت عودت کالای مرجوعی میبایستی مراعات شود

خریدار میبایستی پس از دریافت کالای خریداری شده محصول را دقیقا بازدید و از سلامت فیزیکی و کارکرد آن مطمئن گردد و در صورت مواجه شدن با هر گونه مغایرت و یا ایراد و اشکال و ..... میبایستی تا 24 ساعت پس از دریافت کالا ( که در سایت رهگیری پست درج میگردد ) به پشتیبانی فروشگاه اعلام و یا از طریق ایمیل اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم انجام شود  در غیر اینصورت بعدا هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد بود

 عودت بدون هماهنگی مورد قبول نخواهد بود

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. تصویر یا اسکن رسید پستی و شماره رهگیری پستی را نیز با ایمیل ارسال نمایید

در صورت عدم دسترسی به فاکتور از فاکتور ارسال شده به ایمیل پرینت گرفته و کد پیگیری خرید و تاریخ و مبلغ دقیق واریزی را در پشت پرینت فاکتور درج نمایید

کالای مرجوعی میبایستی با کارتن و جعبه اصلی و بدون استفاده و خش افتادگی و ضربدیدگی و صحیح و سالم با کلیه لوازم همراه عودت گردد

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناس فروشگاه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه بینوکولارز است
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه بینوکولارز ارسال شود
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناس فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار خواهد بود

در صورت ابهام در خصوص شرایط و قوانین جهت اخذ توضیحات کافی با شماره تلفن پشتیبانی 09120975166 تماس حاصل فرمایید

<